Washi Tape w roli głównej!

Dzisiaj nietypowo, bardzo nietypowo. Pierwszy post pokazujący jak ja, można śmiało powiedzieć antyartystyczna dusza, zrobiła coś samodzielnie, może to fakt, że cały efekt dają piękne tasiemki WASHI TAPE. Uprzedzając pytania, wszystkie te cuda kupiłam na Aliexpress, bo po 1. cena to jedno, tak tanio nie widziałam nigdzie, po 2. wybór przeogromny, co z jednej strony może być wadą, mi udało się przebrnąć przez te ładne i te, które zwyczajnie mi się nie podobały i wybrać ulubieńców, które od dawno zamieszkują u mnie na biurku. Trochę były one przeze mnie zapomniane, pewnie z braku czasu i pomysłu, ale  nuda w pracy (tak, to możliwe) skłoniła mnie do zrobienia czegoś, gdzie odnajdą się moje tasiemki. W ten oto sposób powstały kalendarze, a raczej miesięczne karki z kalendarza, które po ozdobieniu i przedziurkowaniu znajdą miejsce w uczelnianym segregatorze na notatki. Jest to fajny pomysł dla ludzi, którzy lubią mieć wszystko zaplanowane i dopięte na ostatni guzik- jak ja.


Oprócz typowej tabelki na każdym miesiącu odnalazły się także rożne grafiki- kwiatki, jelenie, wiewiórki, czy Mikołaj i renifer. Obowiązkowo- tasiemki washi tape. Doceniłam ich piękno i oryginalność, to coś co u mnie sprawdza się idealnie. Już jestem w trakcie poszukiwania nowych, niecodziennych wzorów. W planach mam także nowe pomysły jak wykorzystać ten produkt, pewnie pojawi się on także na blogu.
A co najważniejsze, nie trzeba mieć wyjątkowych zdolności artystycznych, by pobawić się w takie ozdabianie, jestem na TAK. Polecam do każdego, którego dusza daleka jest od tej artystycznej.

Komentarze

  1. Prezentują się super. Ja bardzo lubię hand made, więc z chęcią po nie sięgnę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, po prostu piękne 😊 jakos sceptycznie jestem nastawiona do aplikacji Aliexpress, nie mam aż takiej cierpliwości w oczekiwaniu na paczki 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie się prezentuje. Też lubię aliexpress ostatnio kokardki kupiłam za jednego centa będę tworzyć opaski dla córeczki :)
    Ręczne robótki są niesamowite.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. tasiemki bardzo fajne. sama musze sobie pozamawiać tasiemki, cienkopisy itp :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana świetnie ci to wyszło, ja bardzo często uwielbiam coś sama tworzyć i sprawia mi to dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda, a na pewno bardzo oryginalnie! Washi tape's są super, bo można je wykorzystać na różne ciekawe sposoby :)
    Pozdrawiam, Dominika z MOMENTY ULOTNE

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie ci wyszedł ten kalendarz naprawdę bardzo kreatywnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega ten kalendarz😍 po prostu idealny😍 i super kreatywny pomysł😊 pozdrawiam😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają, też lubię planować, bardzo fajna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisany post <3 miło się czyta :) super blog, obserwuję i będę wpadać częściej :) zapraszam na mojego bloga ;) http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam washi tape! Ostatnio w nocy całkiem z nudów zamówiłam kolejne 6 rolek i nie mogę się doczekać aż do mnie przyjdą :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawego masz bloga. Super post :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio również zakochałam się w washi tape, mimo że na razie leżą i się kurzą to myślę nad rozpoczęciem robienia bullet journala :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zdobić taśmami Washi Tape. To takie proste i efektowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie sie to prezentuje. Oryginalne a jednoczesnie urocze dodatki. Super pomysl! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rękodzieło to coś, co lubię ale nie mam do tego ręki. Podoba mi się i bardzo chciałabym potrafić robić takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczę, już od dawna szukałam czegoś takiego. <3 Z chęcią po nie sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie to wygląda w Twoim wykonaniu, masz naprawdę talent! <3
    Widać, że wkładasz w to mnóstwo pracy i czasu, a efekt jest niebywały! Gratuluję oryginalności!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. naprawdę pięknie to wygląda :D jest śliczne :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają bardzo efektownie, osobiście uwielbiam takie kalendarzyki a w dodatku jestem zakochana w zwierzęcym motywie, więc jestem nimi zauroczona. Na Aliexpress można naprawdę znaleźć fajne rzeczy po bardzo niskiej cenie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie się prezentuje. Uwielbiam różne rzeczy hand made. Świetnie się czyta. :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)
    weronka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kalendarz :)
    Kiedyś w szkole moją pracą domową było stworzenie samodzielnie kalendarza, fajna, kreatywna zabawa! :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super jest zrobić nawet taką małą rzecz samemu, zawsze cieszy podwójnie :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wykonane! :D
    Też chciałabym się ponudzić w pracy, oj zazdroszczę.
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :* - pateye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł by ożywić nieco uczelniane życie, zrobić coś wyjątkowego i przy okazji nie wydać majątku na drogie, ale jakże popularne plannery :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie! Uwielbiam własnoręcznie wykonane rzeczy. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie to wygląda
    Ja też lubię aliexpress za niskie ceny i ogromny wybór

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł na wykorzystanie tych tasiemek :) Też ostatnio wiele ich zamówiłam z aliexpress, więc czekam aż dojdą bym mogła je wykorzystać w podobny sposób :)
    Pozdrawiam!
    http://alexazarzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty