Przyjmuj życie z usmiechem

Czasem w życiu mamy takie momenty, które są dla nas pewnego rodzaju wyzwaniem. I to, z jakim nastawieniem podejdziemy do tego wyzwania stawia nas w pewnej sytuacji. Ważne jest przede wszystkim to, żeby nie rządził nami stres i wycofanie, ale uśmiech i walka! Coś co się już stało już się nie odstanie, więc nie ma sensu rozpamiętywać, rozdrabniać się i zastanawiać się ''co by było gdyby''. Może byłoby fajnie, a może byłoby jeszcze gorzej niż jest. Zaledwie tydzień temu spotkałam się z dosyć ciężką sytuacją. W drodze na wakacje, po 1/3 drogi nasz samochód odmówił posłuszeństwa. Mojego rozczarowania nie można było opisać słowami, byłam strasznie zła, wręcz wściekła. Ale co mi to dało? To że kilka dni byłam smutna? Nic poza tym i przede wszystkim żadnych pozytywów. Jak się okazało, nawet gdybyśmy dojechali pogoda nie pozwoliłaby pójść nam na żaden szlak górski, ponieważ wszystkie były zamknięte, właśnie ze względu na pogodę. Z tej krótkiej historyjki jest jeden  przekaz- jeśli coś idzie nie po Twojej myśli odpuść widocznie tak właśnie miało być. Nie walcz o coś z czym nie możesz walczyć, nie nastawiaj się na coś, czego nie jesteś pewna/y. A przede wszystkim kontroluj emocje, by to nie one rządziły Twoim życiem. Przyjmuj to życie właśnie z uśmiechem, przyjmuj to co Ci daje i staraj się wykorzystywać to w stu procentach.







Komentarze

Popularne posty