Halo, dzień dobry!

Cześć!
Z pewnego punktu widzenia jestem nową osobą wchodzącą w szeroki świat blogosfery, dlatego też zacznę od przedstawienia się.
Jestem dziewiętnastoletnią studentką wydziału prawa i administracji, mam na imię Paulina i interesuję się wszystkim tym, co w jakimś stopniu kształtuje mój światopogląd, tworzy moje otoczenie.
Co jest moim celem?
To byście mnie poznali, może polubili, by ktoś z czystej ciekawości zapoznał się z tym, co mam do przekazania.
Na tę chwilę to wszystko, co chciałam uwzględnić. Wszystkiego dobrego!

Komentarze

  1. Czesc! Miło mi Cie powitać w naszej blogsferze*.* .
    Ja jestem Paula i prowadze bloga na temat FIT życia, schudłam już 40 kg i teraz pomagam innym :-)
    Jeżeli masz ochote może na wspólną obserwacje? Jesli tak to zacznij daj znac u mnie i sie odwdziecze tym samym *.*

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię w świecie blogerek, mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty